Své zásilky si můžete bezpečně vyzvednout ve vybraných prodejnách, které nadále slouží jako výdejní místa pro objednávky z e-shopu.

Co znamená, že jsou prodejny nyní v režimu výdejní místa?
 

Některé prodejny nyní fungují v režimu výdejního místa k vyzvednutí objednávky z našeho e-shopu. Stačí si objednat zboží přes náš e-shop a zvolit vyzvednutí zboží na jedné z našich prodejen. Seznam otevřených prodejen a kontakt na ně naleznete zde.

 

Mohu svou objednávku zaplatit při vyzvednutí na prodejně kartou nebo v hotovosti?
 

Ano, při objednávce na e-shopu stačí v košíku zvolit libovolnou platební metodu a za svou zásilku pak zaplatit až při převzetí na prodejně platební kartou nebo v hotovosti.

 

Jsou nějaká omezení při vyzvednutí na prodejně?
 

Při vyzvednutí zboží na prodejnách, které nyní fungují v režimu výdejního místa, nelze nyní zboží rozbalit a vyzkoušet. Zároveň je nutné dodržovat maximální počet zákazníků, kteří mohou být v jednu chvíli na prodejně.

 

Mohu na prodejně vyřídit reklamaci?
 

Prodejny otevřené v režimu výdejního místa přijímají a vyřizují reklamace zboží standardním způsobem. Seznam otevřených prodejen naleznete zde.

Na prodejnách, na kterých není možné vyzvednout zásilky z e-shopu, je možné zboží vrátit nebo reklamovat vždy PO - PÁ v 10 - 12 hodin.

Reklamované nebo vracené zboží můžete také zaslat na níže uvedenou adresu:

S E T O S spol. s r.o. 
Reklamační oddělení
Nord Park hala č. 9
K Bílému vrchu 2978/5
193 00 Praha 9

tel.: 241 021 677
e-mail.: reklamace@setos.cz

 


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelskou zkušenost při procházení našich stránek, včetně personalizace obsahu a reklam a analýzy návštěvnosti webu, využíváme soubory cookies. Pro více informací klikněte zde.
Powered by Setos spol. s r.o. © 2021