0 0
Množství: 0 0 Cena: 0 Kč
Nákupní košík je prázdný.
Cena celkem: 0 Kč
Přejít k objednávce
iSpace.cz

PlatímPak - FAQ

 

CO JE PLATÍMPAK?

PlatímPak je služba, která umožňuje zákazníkům odložit platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku uhradí Raiffeisenbank a.s. a zákazník ji do 30 dnů vrací a to bez jakýchkoliv poplatků a navýšení.

Ano, odložená platba je forma spotřebitelské půjčky s tím, že prvních 30 dnů se jedná o bezúročnou formu.

Jako klient Raiffeisenbank můžete PlatímPak využívat opakovaně a bez omezení.

Maximálně desetkrát během kalendářního roku a v celkové částce max. 50 000 Kč. V jednu chvíli také můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.

Samozřejmě, odloženou platbu PlatímPak může využít kdokoliv starší 18 let.

 

PRŮBĚH PLATBY

Vaši žádost o odloženou platbu zpravidla vyhodnotíme nejdéle do jedné minuty.

Vycházíme ze schopnosti zákazníka splácet své závazky a žádost schválíme, podmíněně schválíme, nebo zamítneme. U podmíněného schválení vyžadujeme dodatečné ověření identity.

Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně. Pokud se to stane, tak se spojte s e-shopem a vaši objednávku uhraďte jiným způsobem.

Pokud nejste klientem Raiffeisenbank, nejpravděpodobnější je, že:

- nemáte splacenou předešlou platbu
- už jste použili PlatímPak desetkrát během kalendářního roku,
- překročili jste roční limit 50 000 Kč.

Pokud jste klientem, zkontrolujte v bankovnictví nebo Profilu zákazníka, jestli jste u některé platby nepřesáhli datum splatnosti.

 

OVĚŘENÍ IDENTITY

Ověření identity vyžadujeme u uživatelů, kteří nejsou klienty nebo aktivními klienty Raiffeisenbank. Vyžadujeme to pouze při první žádosti, případně pokud jste klientem a použijete jiný autorizační telefon.

Tato situace může nastat v několika případech. Buď jste v žádosti o odloženou platbu uvedli jiné telefonní číslo, než které máte v bance uvedené jako autorizační/kontaktní, nebo svůj účet nevyužíváte aktivně a tak je nutné ověřit vaši identitu. Nebojte, ověření trvá jen pár minut a budeme ho po vás chtít pouze jednou.

Máte několik možností jak identitu ověřit:

- Ověřte se online přes bankovní účet vedený u jiné banky na své jméno.
- Pošlete haléřovou platbu (vrátíme po ověření) z účtu vedeného na své jméno.
- Zastavte se na jedné z našich poboček s občanským průkazem pro ověření

Na ověření identity máte 7 dnů, poté se žádost o odloženou platbu automaticky stornuje.

Zpravidla nám haléřová platba přijde během jednoho pracovního dne – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky. K zrušení objednávky určitě nedojde.

Platba slouží pouze k ověření vaší identity. Ať už pošlete haléř, nebo jakoukoliv jinou částku, po ověření vám stejnou částku pošleme zpět.

Bohužel ne. Pro ověření identity potřebujeme porovnat údaje v občanském průkazu s údaji ve vaší žádosti.

Využít můžete jakoukoliv z našich poboček. A nezapomeňte občanský průkaz, bez něj to nepůjde.

 

MOJE OBJEDNÁVKA

Minimální částka objednávky není stanovena. Maximální limit jedné objednávky je 25 000 Kč.

Po schválení odložené platby vám vše potřebné pošleme e-mailem. Všechny informace máte také dostupné na svém Profilu zákazníka – odkaz do Profilu zákazníka naleznete v e-mailu a také ve Smlouvě, která je přílohou schvalovacího e-mailu.

Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím přímo na zákaznickou linku e-shopu.

Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na něj najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Raiffeisenbank najdou objednávky v internetovém bankovnictví pod záložkou Půjčky a kontokorent / Odložené platby. 

Využití odložené platby PlatímPak je při splacení do 30 dnů zcela zdarma.

Kdykoliv během těchto 30 dnů můžete zažádat o převod na pravidelné měsíční splátky. Pro více informací volejte 222 010 222.

Platba je odeslána hned po tom, co je schválena žádost o PlatímPak.

E-shop odesílá zboží co nejdříve po obdržení částky od nás. Informaci o datu doručení vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.

Na zaplacení máte 30 dní ode dne schválení platby PlatímPak. V případě zpoždění doručení objednávky se obracejte přímo na e-shop. Den splatnosti odložené platby najdete na Smlouvě nebo také na Profilu zákazníka.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ/ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Pro zrušení objednávky se prosím obraťte přímo na e-shop. Pokud vám odložená platba ještě nebyla schválena a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud byl váš nákup již uhrazen, tak po zrušení objednávky, e-shop vrátí peníze. V obou případech se o nic nemusíte starat.

V takovém případě peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo ve Smlouvě.

Nic se neděje, takovéto situace řeší e-shop. Peníze za část vaší zrušené objednávky pošleme zpět a odložená platba Vám bude o tuto částku ponížena. Upravenou částku k úhradě uvidíte v Profilu zákazníka pod tlačítkem „Zaplatit“. 

Kontaktujte přímo zákaznickou linku e-shopu.

Poníženou částku o cenu vráceného zboží uvidíte pod tlačítkem „Zaplatit“ ve svém Profilu zákazníka.

 

NASTAVENÍ

V přehledu vidíte aktuální stav všech vašich odložených plateb – tedy i historii již splacených odložených plateb. V Profilu zákazníka máte také u každé platby uloženou Smlouvu a informaci o možnosti převedení na splátky. Pokud máte podmíněně schválenou odloženou platbu, najdete zde i informace o možnostech ověření.

Nic se neděje. V případě, že máte více odložených plateb, přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb. Pokud máte v bance spotřebitelskou půjčku, tak přeplatek přiřadíme k té. Pokud nemáte žádné jiné produkty, přeplatek vám zašleme zpět na účet.

 

TECHNICKÉ PROBLÉMY

V žádosti jsme vás pravděpodobně rozpoznali jako klienta Raiffeisenbank, takže vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud vám žádný nepřišel vůbec, kontaktujte nás prosím na lince 222 010 222.

Pravděpodobně se jedná o technickou chybu – informujte o tom prosím buď e-shop nebo to napište na info@equabank.cz s informací kdy a u jakého e-shopu se vám to stalo.

Ujistěte se, že k ověření používáte účet vedený na stejné jméno, jaké jste uvedli v žádosti o odloženou platbu. Pokud vám během ověřování vyskočí „Něco se nepovedlo“, zkuste to za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou ověřovací metodu.

Pokud nemůžete najít v seznamu svoji banku, tak se nám ještě nepovedlo se s vaší bankou propojit. Využijte prosím haléřovou platbu nebo se stavte na pobočce.

Žádné obavy, ve své e-mailové schránce najdete instrukce, jak ověření dokončit.

Zkontrolujte, že platbu odesíláte z účtu, který je vedený na vaše jméno. Jméno uvedené v žádosti o odloženou platbu musí být totožné se jménem, na které je vedený váš účet. (Příklad nesprávného uvedení jména Katka Nováková x Kateřina Nováková). Pokud jste v žádosti vyplnil/a jméno jinak, tak buď využijte jinou možnost ověření, nebo proveďte novou objednávku s uvedením správného jména.

Pokud vám v následujících pár minutách přijde e-mail s vyhodnocením – vše proběhlo normálně. Pokud vám žádný e-mail nepřijde, tak došlo k přerušení a vaše objednávka odloženou platbou PlatímPak nebyla uhrazena.

Vážíme si spokojenosti našich zákazníků

Stručně a rychle :)

user
Ověřený zákazník
26.03.2024

Sortiment Komunikace za 1 Osobní převzetí na pobočce

user
Ověřený zákazník
23.03.2024

děkuji

user
Ověřený zákazník
21.03.2024

Nakupuji zde už po několikáté, vždy spokojenost, doporučuji všem!

user
Ověřený zákazník
18.03.2024

Nakupoval jsem zde prvně a vše proběhlo bez problémů.

user
Ověřený zákazník
17.03.2024

Nevhodný dárek pro seniora. Sice škoda, ale jinak spokojenost

user
Ověřený zákazník
17.03.2024

Nechápu tyto pseudo akce a pseudo obchodníky. Nabídnou něco za mimořádnou cenu a pak se diví že si to spousty lidí objedná.

user
Ověřený zákazník
16.03.2024

Rychlost dodání a cena byli skvělé.

user
Ověřený zákazník
14.03.2024

Spolehlivost

user
Ověřený zákazník
07.03.2024

Vše super

user
Ověřený zákazník
04.03.2024
Všechny recenze

Tradice na
českém trhu

Síť prodejen
30x v ČR

Oficiální česká
distribuce

Již druhý
den u vás

Splátkový
prodej

Až 5 000
položek skladem

Rozsáhlá
nabídka služeb

Přihlaste se k odběru newsletteru a dostávejte informace o novinkách, akcích a slevách
Prodejny SPACE
Mobilní telefony
Největší síť specializovaných kamenných prodejen mobilních telefonů a příslušenství.
Všechny prodejny
30x v ČR
30x v ČR