Jak postupovat, pokud chci rezervovat zboží na prodejně
1. Vyberte si na e-shopu zboží, o které máte zájem
2. V detailu produktu klikněte na tlačítko "Vyzvednout na prodejně již za 30 minut"
3. V zobrazeném vyskakovacím okně rozklikněte lištu "Vyberte prodejnu"
4. Zobrazené prodejny mají vámi vybraný produkt skladem - vyberte si nejbližší prodejnu SPACE
5. Vyplňte vaše osobní údaje a klikněte na tlačítko "Rezervovat"
6. Na uvedený e-mail a telefonní číslo vám bude zasláno potvrzení o přijetí rezervace a výzva k vyzvednutí zásilky
7. Již za 30 minut od odeslání rezervace si můžete rezervované zboží na prodejně vyzvednout
Nejčastější otázky:
Zásilku je třeba vyzvednout do 24 hodin od provedení rezervace. Po uplynutí této doby rezervované zboží uvolňujeme k prodeji.
Pokud u vybraného zboží nevidíte vaši nejbližší prodejnu, znamená to, že zboží není na prodejně skladem. Pokud chcete zboží vyzvednout na dané prodejně, je třeba zboží objednat standardním způsobem a zvolit v košíku osobní odběr na vaší prodejně. Dodací doba takového zboží je standardně 1 až 3 dny.
Ne, na prodejně je možné vyzvednout pouze zboží, které je na prodejně standardně skladem. Na prodejnu si tedy můžete přijít pro mobilní telefon, tablet, chytré hodinky a příslušenství.
Zboží si můžete vyzvednout do 30 minut od odeslání rezervace. Na uvedený e-mail a telefonní kontakt vám zašleme potvrzení, že je zboží možné vyzvednout.
Zboží je možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou přímo na prodejně. Na prodejně je také možné vyřídit online splátky.