Své zásilky si můžete bezpečně vyzvednout ve vybraných prodejnách, které nadále slouží jako výdejní místa pro objednávky z e-shopu.

 


Jak postupovat, pokud chci rezervovat zboží na prodejně

1. Vyberte si na e-shopu zboží, o které máte zájem

2. V detailu produktu klikněte na tlačítko "Vyzvednout na prodejně již za 30 minut"

3. V zobrazeném vyskakovacím okně rozklikněte lištu "Vyberte prodejnu"

4. Zobrazené prodejny mají vámi vybraný produkt skladem - vyberte si nejbližší prodejnu SPACE 

5.
Vyplňte vaše osobní údaje a klikněte na tlačítko "Rezervovat"

6. Na uvedený e-mail a telefonní číslo vám bude zasláno potvrzení o přijetí rezervace a výzva k vyzvednutí zásilky

7. Již za 30 minut od odeslání rezervace si můžete rezervované zboží na prodejně vyzvednout



 




Nejčastější otázky:

Kolik času mám na vyzvednutí zásilky?


Zásilku je třeba vyzvednout do 24 hodin od provedení rezervace. Po uplynutí této doby rezervované zboží uvolňujeme k prodeji.
 

 Co znamená, pokud u vybraného zboží nevidím svou nejbližší prodejnu?


Pokud u vybraného zboží nevidíte vaši nejbližší prodejnu, znamená to, že zboží není na prodejně skladem. Pokud chcete zboží vyzvednout na dané prodejně, je třeba zboží objednat standardním způsobem a zvolit v košíku osobní odběr na vaší prodejně. Dodací doba takového zboží je standardně 1 až 3 dny.
 

Lze na prodejně vyzvednout jakékoliv zboží?


Ne, na prodejně je možné vyzvednout pouze zboží, které je na prodejně standardně skladem. Na prodejnu si tedy můžete přijít pro mobilní telefon, tablet, chytré hodinky a příslušenství.
 

Kdy si mohu rezervované zboží vyzvednout?


Zboží si můžete vyzvednout do 30 minut od odeslání rezervace. Na uvedený e-mail a telefonní kontakt vám zašleme potvrzení, že je zboží možné vyzvednout.
 

Jakým způsobem mohu za zboží zaplatit?


Zboží je možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou přímo na prodejně. Na prodejně je také možné vyřídit online splátky.


 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelskou zkušenost při procházení našich stránek, včetně personalizace obsahu a reklam a analýzy návštěvnosti webu, využíváme soubory cookies. Pro více informací klikněte zde.
Powered by Setos spol. s r.o. © 2021