Setos, spol. s r.o.
+420 241 021 666 Po-Pá 9-17

Uživatelská sekce

Košík

Váš košík je prázdný

PlatímPak - FAQ

 

CO JE PLATÍMPAK?

co je platímpak?

PlatímPak je služba, která umožňuje zákazníkům odložit platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku uhradí Raiffeisenbank a.s. a zákazník ji do 30 dnů vrací a to bez jakýchkoliv poplatků a navýšení.

je platímpak forma spotřebitelské půjčky?

Ano, odložená platba je forma spotřebitelské půjčky s tím, že prvních 30 dnů se jedná o bezúročnou formu.

kolikrát můžu platímpak použít jako klient Raiffeisenbank?

Jako klient Raiffeisenbank můžete PlatímPak využívat opakovaně a bez omezení.

kolikrát můžu platímpak použít, pokud nejsem klientem Raiffeisenbank?

Maximálně desetkrát během kalendářního roku a v celkové částce max. 50 000 Kč. V jednu chvíli také můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.

nejsem občanem čr. mohu využít platímpak?

Samozřejmě, odloženou platbu PlatímPak může využít kdokoliv starší 18 let.

 

PRŮBĚH PLATBY

JAK DLOUHO TRVÁ VYHODNOCENÍ PLATÍMPAK?

Vaši žádost o odloženou platbu zpravidla vyhodnotíme nejdéle do jedné minuty.

JAKÝ JE MOŽNÝ VÝSLEDEK VYHODNOCENÍ ŽÁDOSTI O PLATBU PLATÍMPAK?

Vycházíme ze schopnosti zákazníka splácet své závazky a žádost schválíme, podmíněně schválíme, nebo zamítneme. U podmíněného schválení vyžadujeme dodatečné ověření identity.

MŮŽE DOJÍT K ZAMÍTNUTÍ PLATBY PŘES PLATÍMPAK?

Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně. Pokud se to stane, tak se spojte s e-shopem a vaši objednávku uhraďte jiným způsobem.

PROČ MI BYLA ZAMÍTNUTA DALŠÍ ODLOŽENÁ PLATBA?

Pokud nejste klientem Raiffeisenbank, nejpravděpodobnější je, že:

- nemáte splacenou předešlou platbu
- už jste použili PlatímPak desetkrát během kalendářního roku,
- překročili jste roční limit 50 000 Kč.

Pokud jste klientem, zkontrolujte v bankovnictví nebo Profilu zákazníka, jestli jste u některé platby nepřesáhli datum splatnosti.

 

OVĚŘENÍ IDENTITY

PROČ SE MUSÍ OVĚŘOVAT IDENTITA?

Ověření identity vyžadujeme u uživatelů, kteří nejsou klienty nebo aktivními klienty Raiffeisenbank. Vyžadujeme to pouze při první žádosti, případně pokud jste klientem a použijete jiný autorizační telefon.

JSEM KLIENT Raiffeisenbank A PŘESTO PO MNĚ CHCETE OVĚŘENÍ. PROČ?

Tato situace může nastat v několika případech. Buď jste v žádosti o odloženou platbu uvedli jiné telefonní číslo, než které máte v bance uvedené jako autorizační/kontaktní, nebo svůj účet nevyužíváte aktivně a tak je nutné ověřit vaši identitu. Nebojte, ověření trvá jen pár minut a budeme ho po vás chtít pouze jednou.

V ČEM SPOČÍVÁ OVĚŘENÍ IDENTITY?

Máte několik možností jak identitu ověřit:

- Ověřte se online přes bankovní účet vedený u jiné banky na své jméno.
- Pošlete haléřovou platbu (vrátíme po ověření) z účtu vedeného na své jméno.
- Zastavte se na jedné z našich poboček s občanským průkazem pro ověření

JAK RYCHLE MUSÍM PROVÉ OVĚŘENÍ IDENTITY?

Na ověření identity máte 7 dnů, poté se žádost o odloženou platbu automaticky stornuje.

ZA JAK DLOUHO ZPRACUJETE OVĚŘOVACÍ HALÉŘOVOU PLATBU? NEZRUŠÍ SE MEZITÍM MOJE OBJEDNÁVKA?

Zpravidla nám haléřová platba přijde během jednoho pracovního dne – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky. K zrušení objednávky určitě nedojde.

VRÁTÍTE MI OVĚŘOVACÍ PLATBU ZPĚT? CO KDYŽ JSEM OMYLEM POSLAL/A JINOU ČÁSTKU?

Platba slouží pouze k ověření vaší identity. Ať už pošlete haléř, nebo jakoukoliv jinou částku, po ověření vám stejnou částku pošleme zpět.

CHTĚL/A JSEM PROVÉST OVĚŘENÍ IDENTITY NA POBOČCE, ALE NEVZAL/A JSEM SI S SEBOU OBČANSKÝ PRŮKAZ. JDE TO BEZ NĚJ?

Bohužel ne. Pro ověření identity potřebujeme porovnat údaje v občanském průkazu s údaji ve vaší žádosti.

V ŽÁDOSTI JSEM UVEDL/A JINOU POBOČKU, NEŽ NA KTERÉ CHCI VYŘÍDIT OVĚŘENÍ. JE TO PROBLÉM?

Využít můžete jakoukoliv z našich poboček. A nezapomeňte občanský průkaz, bez něj to nepůjde.

 

MOJE OBJEDNÁVKA

JAKÝ JE MINIMÁLNÍ A MAXIMÁLNÍ LIMIT HODNOTY OBJEDNÁVKY?

Minimální částka objednávky není stanovena. Maximální limit jedné objednávky je 25 000 Kč.

JAK SE DOZVÍM, KDY A JAK MÁM ZAPLATIT OBJEDNÁVKU?

Po schválení odložené platby vám vše potřebné pošleme e-mailem. Všechny informace máte také dostupné na svém Profilu zákazníka – odkaz do Profilu zákazníka naleznete v e-mailu a také ve Smlouvě, která je přílohou schvalovacího e-mailu.

NEDORAZILO MI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ. CO MÁM DĚLAT?

Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím přímo na zákaznickou linku e-shopu.

kde najdu přehled objednávek?

Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na něj najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Raiffeisenbank najdou objednávky v internetovém bankovnictví pod záložkou Půjčky a kontokorent / Odložené platby. 

jaké jsou poplatky za platbu platímpak?

Využití odložené platby PlatímPak je při splacení do 30 dnů zcela zdarma.

co se stane, když nestihnu objednávku uhradit do 30 dnů?

Kdykoliv během těchto 30 dnů můžete zažádat o převod na pravidelné měsíční splátky. Pro více informací volejte 222 010 222.

Jak rychle je e-shopu uhrazena platba platímpak?

Platba je odeslána hned po tom, co je schválena žádost o PlatímPak.

kdy mi e-shop odešle zboží?

E-shop odesílá zboží co nejdříve po obdržení částky od nás. Informaci o datu doručení vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.

nákup mi přišel později, než měl. Kolik mám času na zaplacení?

Na zaplacení máte 30 dní ode dne schválení platby PlatímPak. V případě zpoždění doručení objednávky se obracejte přímo na e-shop. Den splatnosti odložené platby najdete na Smlouvě nebo také na Profilu zákazníka.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ/ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

CHCI ZRUŠIT OBJEDNÁVKU. KOMU TO MÁM ŘÍCT/OZNÁMIT A JAK MÁM DÁL POSTUPOVAT?

Pro zrušení objednávky se prosím obraťte přímo na e-shop. Pokud vám odložená platba ještě nebyla schválena a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud byl váš nákup již uhrazen, tak po zrušení objednávky, e-shop vrátí peníze. V obou případech se o nic nemusíte starat.

ZRUŠIL JSEM PENÍZE A E-SHOP MI VRÁTIL PENÍZE. CO S NIMI MÁM UDĚLAT?

V takovém případě peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo ve Smlouvě.

ZRUŠIL JSEM ČÁST OBJEDNÁVKY NA E-SHOPU. CO MÁM DĚLAT NYNÍ?

Nic se neděje, takovéto situace řeší e-shop. Peníze za část vaší zrušené objednávky pošleme zpět a odložená platba Vám bude o tuto částku ponížena. Upravenou částku k úhradě uvidíte v Profilu zákazníka pod tlačítkem „Zaplatit“. 

CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ. CO MÁM UDĚLAT?

Kontaktujte přímo zákaznickou linku e-shopu.

vrátil/a jsem část zboží a e-shop měl vrátit tuto část peněz - kde to uvidím?

Poníženou částku o cenu vráceného zboží uvidíte pod tlačítkem „Zaplatit“ ve svém Profilu zákazníka.

 

NASTAVENÍ

CO VŠE UVIDÍM VE SVÉM PROFILU ZÁKAZNÍKA?

V přehledu vidíte aktuální stav všech vašich odložených plateb – tedy i historii již splacených odložených plateb. V Profilu zákazníka máte také u každé platby uloženou Smlouvu a informaci o možnosti převedení na splátky. Pokud máte podmíněně schválenou odloženou platbu, najdete zde i informace o možnostech ověření.

CO KDYŽ JSEM ZA ODLOŽENOU PLATBU OMYLEM POSLAL/A VÍC PENĚZ?

Nic se neděje. V případě, že máte více odložených plateb, přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb. Pokud máte v bance spotřebitelskou půjčku, tak přeplatek přiřadíme k té. Pokud nemáte žádné jiné produkty, přeplatek vám zašleme zpět na účet.

 

TECHNICKÉ PROBLÉMY

E-MAIL S VYHODNOCENÍM ŽÁDOSTI MI NEPŘIŠEL NA ADRESU, KTEROU JSEM UVEDL/A V OBJEDNÁVCE NA E-SHOPU

V žádosti jsme vás pravděpodobně rozpoznali jako klienta Raiffeisenbank, takže vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud vám žádný nepřišel vůbec, kontaktujte nás prosím na lince 222 010 222.

PŘI PŘESMĚROVÁNÍ Z E-SHOPU NA PLATÍMPAK SE MI ZOBRAZILA CHYBOVÁ HLÁŠKA "CHYBA PŘI ZPRACOVÁNÍ PLATBY". CO S TÍM?

Pravděpodobně se jedná o technickou chybu – informujte o tom prosím buď e-shop nebo to napište na info@equabank.cz s informací kdy a u jakého e-shopu se vám to stalo.

NEPODAŘILO SE MI OVĚŘIT TOTOŽNOST PŘES BANKOVNÍ ÚČET - PROČ?

Ujistěte se, že k ověření používáte účet vedený na stejné jméno, jaké jste uvedli v žádosti o odloženou platbu. Pokud vám během ověřování vyskočí „Něco se nepovedlo“, zkuste to za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou ověřovací metodu.

CHCI OVĚŘIT IDENTITU PŘES BANKOVNÍ ÚČET, ALE V SEZNAMU BANK NENÍ TA MOJE. CO TEĎ?

Pokud nemůžete najít v seznamu svoji banku, tak se nám ještě nepovedlo se s vaší bankou propojit. Využijte prosím haléřovou platbu nebo se stavte na pobočce.

CHTĚL/A JSEM OVĚŘIT IDENTITU PŘES BANKOVNÍ ÚČET, ALE OMYLEM JSEM ZAVŘEL/A PROHLÍŽEČ. CO S TÍM?

Žádné obavy, ve své e-mailové schránce najdete instrukce, jak ověření dokončit.

OVĚŘIL/A JSEM SE ZASLÁNÍM HALÉŘE, ALE NEDOŠLO KE SCHVÁLENÍ. CO MÁM DĚLAT?

Zkontrolujte, že platbu odesíláte z účtu, který je vedený na vaše jméno. Jméno uvedené v žádosti o odloženou platbu musí být totožné se jménem, na které je vedený váš účet. (Příklad nesprávného uvedení jména Katka Nováková x Kateřina Nováková). Pokud jste v žádosti vyplnil/a jméno jinak, tak buď využijte jinou možnost ověření, nebo proveďte novou objednávku s uvedením správného jména.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MI PŘI VYHODNOCOVÁNÍ ŽÁDOSTI VYPADLA ELEKTŘINA/INTERNET?

Pokud vám v následujících pár minutách přijde e-mail s vyhodnocením – vše proběhlo normálně. Pokud vám žádný e-mail nepřijde, tak došlo k přerušení a vaše objednávka odloženou platbou PlatímPak nebyla uhrazena.

Vážíme si spokojenosti našich zákazníků

slide 1 z 0

hodnoceni_zakazniku 100%

Velmi dobré

Ověřený zákazník 17. 3. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Bezproblémový nákup, vyzvednutí na prodejně v Trutnově. Už podruhé.

Ověřený zákazník 26. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Velice dobrý, spokojenost, vstřícnost a ochota. Doporučuji.

Ověřený zákazník 25. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

přehledné stránky, jednoduchá registrace, snadný výběr zboží, přehledný průběh nákupu včetně výběru různých způsobů doručení, platby a nastavení adres. Okamžitá reakce na objednávku a rychlé odeslání a doručení zboží.

Ověřený zákazník 18. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Pokaždé maximální spokojenost nejen v OC Haná

Ověřený zákazník 18. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Vše v pořádku rychlé a vstřícné jednání

Ověřený zákazník 16. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Potěší příjemná obsluha v prodejně, kde se dá bez problémů vyzvednout objednaná zásilka. Rádi se vracíme díky ochotné obsluze.

Ověřený zákazník 12. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

dostupnost osobního vyzvednutí

Ověřený zákazník 11. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Rychlý obchod

Ověřený zákazník 11. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Dobrá cena a rychlé dodání

Ověřený zákazník 10. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Na základě své kladné zkušenosti obchod doporučuji.

Ověřený zákazník 8. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Nakupuji opakovaně již roky, často ve výhodných akcích, komunikace s eshopem vždy v pohodě, opět se vrátím.

Ověřený zákazník 7. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Dobrá cena, rychlé dodání

Ověřený zákazník 6. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Zboží bylo skladem na centrálním skladu, na prodejnu doručeno o den dříve než bylo přislíbeno. Za mě 5*.

Ověřený zákazník 3. 2. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

NEJLEPŠÁČTĚJŠÍÍÍÍÍ

Ověřený zákazník 30. 1. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Nemám zatím názor

Ověřený zákazník 30. 1. 2025

Zobrazit všechny

Prodejny SPACE

Největší síť specializovaných kamenných prodejen mobilních telefonů a příslušenství.

Seznam prodejen

29 prodejen v ČR

Sdružení