0 0
Množství: 0 0 Cena: 0 Kč
Nákupní košík je prázdný.
Cena celkem: 0 Kč
Přejít k objednávce
iSpace.cz

Pojištění zařízení Samsung Care+

Samsung Care+ Buďte bez starostí díky službě zajišťující kompletní péči.

Připravte se na nečekané události díky pojištění.

CO VŠE JE POJIŠTĚNO.

Opravy hardwaru
Rychlá, pohodlná oprava s použitím originálních dílů Samsung od našich autorizovaných techniků.
Poškození telefonu
Váš mobil bude jako nový díky pojištění náhodného poškození.
Bezproblémová výměna baterie
Během opravy je baterka zkontrolována a v případě poškození displeje je automaticky vyměněna.
4 pojistné nároky během 2 let
Během 2 let můžete uplatnit až 4 pojistné nároky na opravu nebo výměnu a ušetřit díky nízké spoluúčasti při každém pojistném nároku.
Pojištění proti krádeži
Nyní si svůj telefon můžete pojistit i proti krádeži.

V čem je Samsung Care+ lepší než běžná záruka?

  • Poskytuje pojištění až na 24 měsíců
  • Přináší ochranu před náhodným poškozením způsobeným běžným používáním nebo krádeži dle zakoupené varianty pojištění
  • U dvouletého pojištění vám dává nárok na 4 opravy během 2 let a jednoletého pojištění 2 opravy za 1 rok
  • Vyžaduje spoluúčast při každé pojistné události
  • Při opravách se používají pouze originální díly Samsung

Pojištění Samsung Care+ se nevztahuje:

  • Ztrátu zařízení
  • Úmyslné poškození
  • Drobné poškození, které neovlivňuje funkčnost
  • Nedostatečnou péči o zařízení
  • Běžné poškození způsobené standardním používáním

Všeobecné pojistné podmínky pojištění Samsung Care+ naleznete ZDE.

Jak využívat výhody pojištění Samsung Care+?

1. NEHODA
Jejda! Spadl vám telefon když jste běželi do práce a k vašemu zklamání je displej rozbitý. Co v takovém případě dělat?
2. BUĎTE V KLIDU
Pokud máte zakoupené pojištění Samsung Care+, tak můžete být v klidu. Vaše zařízení bude opraveno snadno a rychle.
3. BEZ PROBLÉMU A BEZ STAROSTÍ
Zavolejte na infolinku 225 439 814, domluvte si termín, kdy a kde bude vaše rozbité zařízení možné vyzvednout, nebo jaký nejbližší servis můžete navštívit. Opravy provádí pouze ověření a proškolení profesionálové.
4. JAKO NOVÝ
Opraveno! Teď už jen zbývá zařízení předat, abyste jej mohli využívat zase naplno.

Zjistit více: Odpovědi na nejčastější dotazy o Pojištění Samsung Care+

 

Služba Samsung Care+ je dostupná pro telefony Galaxy S9, S9+, S10, S10e, S10+, S20, S20 5G, S20+, S20+ 5G, S20 Ultra, S21, S21+, S21 Ultra, S22, S22+, S22 Ultra, S23, S23+, S23 Ultra, Note8, Note9, Note 10, Note 10+, Note 20, Note 20 Ultra 5G, S21 FE, S20 FE, S20 FE 5G, S10 Lite, Note10 Lite, A72, A71, Xcover Pro, A53, A52, A51, A42 5G, A41, A33, A32, A32 5G, A31, M51, M31s, Xcover 4s, A21, A20s, A20e, A12, A02, M21, M11, Z Fold2, Z Fold3, Z Flip3, Z Fold4, Z Flip4
 
Služba Samsung Care+ je dostupná pro tablety Galaxy Tab S8, Tab S8+, Tab S8 Ultra, Tab S7, Tab S7+, Tab Active Pro, Tab S6, Tab S6 Lite, Tab S5e, Tab Active 3, Tab Active2, Tab A8, Tab A7, Tab A 10.1
 
Služba Samsung Care+ je dostupná pro hodinky Galaxy Watch5 Pro, Watch5, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Watch

 

 

Kromě technické podpory a 2leté záruky na vaše zařízení se Samsung Care+ vztahuje i na ochranu telefonu před náhodným poškozením v souladu s obchodními podmínkami.
 
Mezi náhodné poškození patří:
 
Poškození displeje: fyzické poškození displeje jako například poškrábání či rozbití obrazovky, které ovlivňuje funkčnost pojištěného produktu, a poškození okrajových částí telefonu, které jsou potřebné pro uchycení popraskaného displeje a zadního skla v podobě skleněné/plastové obrazovky, LCD a senzorů připevněných k displeji.
 
Ostatní poškození: poškození tekutinou způsobené neúmyslným únikem na nebo do pojištěného zařízení a jakékoli fyzické poškození obrazovky, které zabraňuje přístupu k softwaru mobilního zařízení nebo zabraňuje možnosti nabíjení.

 

Ihned od prvního dne zakoupení služby Samsung Care+ (v souladu se smluvními podmínkami).

Pojištění je platné po dobu jednoho roku nebo dvou let v závislosti na modelu a končí automaticky. Další prodloužení či obnovení služby po uplynutí smluvního období není možné.

 

Partnerem pro pojištění Samsung Care+ je Společnost Servify Europe BV, se sídlem Aert van Nesstraat 45, 3012 CA Rotterdam, registrovaná v Nizozemsku u nizozemského dozorového orgánu AFM (Netherlands Authority for the Financial Markets – Nizozemský úřad pro finanční trhy) pod číslem 12046728 (dále jen jako "Servify Europe" nebo "Správce"). Servify Europe je oprávněna provozovat činnost distribuce pojištění v České republice a je registrována u ČNB.
 
Pojištění je poskytované společností Amtrust International Underwriters DAC, se sídlem 6-8 College Green, Dublin 2, D02 VP48, registrovanou v Irsku pod číslem 169384 (dále jen jako "Pojistitel"). Pojisitel má oprávnění a je regulován Centrální bankou v Irsku (CBI - the Central Bank of Ireland) pod číslem CBI: C33525. Tyto informace lze ověřit v registru CBI na adrese: www.centralbank.ie. Pojistitel je oprávněn provozovat pojišťovací činnost v České republice na základě svobody poskytování služeb a je registrován u České národní banky, se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1 (dále jen jako "ČNB"). Prohlášení o platební schopnosti a finanční situaci je k dispozici zde: https://amtrustfinancial.com.

 

 

V rámci dvouletého pojistného období máte nárok na vyřízení 4 pojistných událostí.
 
V rámci jednoletého pojistného období máte nárok na vyřízení 2 pojistných událostí.
 
Při každém uplatněném nároku vám bude účtována spoluúčast za vyřízení pojistné události v závislosti na pojištěném modelu.

 

 

Co nejdříve zavolejte na Samsung zákaznickou linku 800 726 786 (7:00-21:00). Ujistěte se o tom, že máte pojistnou smlouvu s vaším IMEI číslem před sebou. Pokud jste své IMEI číslo nezaregistrovali již při nákupu, potom prosím přejděte na www.samsungcareplus.com/cz#!/ a aktualizujte jej.
 
Náš operátor vás provede celým procesem nahlášení pojistné události.

 

 

IMEI číslo zjistíte jednoduše:.
a) do vašeho telefonu zadejte kód *#06# a potvrďte jako klasický telefonát, nebo.
b) přejděte do nastavení zařízení (Nastavení -> O Telefonu -> Stav -> Informace IMEI)..
c) IMEI číslo by mělo být i uvnitř balení telefonu, které jste získali při nákupu, nebo.
d) IMEI najdete na zadní straně telefonu..
 
Pro více informací přejděte prosím na www.samsung.com/cz/support.

 

Se službou Samsung Care+ získáte pojištění, které platí na celém světě. Váš telefon bude chráněný i na vašich zahraničních cestách (pokud váš pobyt netrvá déle než 60 dní). Nárok na opravu, nebo výměnu neopravitelného zařízení budete mít jen v zemi ve které jste dané pojištění zakoupili.

Pojištění můžete přenést na nového uživatele zařízení, pokud jste si službu Samsung Care+ zakoupili jednorázově. Pro více informací si prosím přečtěte Všeobecné pojistné podmínky pojištění Samsung Care+.

 

Po zakoupení pojistného máte 14denní lhůtu na vyzkoušení. Pokud se rozhodnete pro zrušení služby, získáte zpět plnou sumu v případě, že jste si během tohoto období nenárokovali jakoukoli reklamaci v rámci pojištění.
 
Službu samozřejmě můžete zrušit i po uplynutí uvedeného období. Pro více detailů si prosím přečtěte Všeobecné pojistné podmínky pojištění Samsung Care+. Pro zrušení volejte na Samsung zákaznickou linku 800 726 786. Procesem zrušení vás provede náš operátor.

 

Existuje množství výjimek. Služba Samsung Care+ se nevztahuje na ztrátu ani běžné opotřebení. Všechny ostatní výjimky jsou uvedené ve Všeobecných pojistných podmínkách pojištění Samsung Care+.

Vážíme si spokojenosti našich zákazníků

Prodavač super nic nevnucuje prostě pohodovej krámek kde si člověk v klidu prohlídne.

user
Ověřený zákazník
19.06.2024

Celá objednávka proběhla naprosto v pořádku. Ještě ten den jsem ji měla k vyzvednutí na pobočce.

user
Ověřený zákazník
14.06.2024

spolehlivý obchod

user
Ověřený zákazník
08.06.2024

bez připomínek.

user
Ověřený zákazník
05.06.2024

Vše v pořádku, objednání, zaplacení převodem během objednávky, doručení.

user
Ověřený zákazník
03.06.2024

Nevýhoda může být pouze to, že obchod není na každém rohu

user
Ověřený zákazník
03.06.2024

Objednávka byla zaplacena 13. 5., odeslána 14.5. Dne 18.5. jsem volal na prodejnu kde jsem si objednávku nechal poslat a bylo mi řečeno, že objednávka je na cestě na prodejnu. 22.5. jsem volal znovu na prodejnu a že nic nepřišlo, ale zjistí mi kde je má objednávka.23.5 mi volali z prodejny, že má objednávka byla poslána jinde. Zboží jsem si vyzvednul až 27.5.

user
Ověřený zákazník
01.06.2024

velmi rychlé jednání a vyřízení objednávky

user
Ověřený zákazník
29.05.2024

Dobré ceny i výběr

user
Ověřený zákazník
24.05.2024

vše ok

user
Ověřený zákazník
21.05.2024
Všechny recenze

Tradice na
českém trhu

Síť prodejen
31x v ČR

Oficiální česká
distribuce

Již druhý
den u vás

Splátkový
prodej

Až 5 000
položek skladem

Rozsáhlá
nabídka služeb

Přihlaste se k odběru newsletteru a dostávejte informace o novinkách, akcích a slevách
Prodejny SPACE
Mobilní telefony
Největší síť specializovaných kamenných prodejen mobilních telefonů a příslušenství.
Všechny prodejny
31x v ČR
31x v ČR