POJIŠTĚNÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY (PPZ)
Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
Klíčové vlastnosti
- Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
- Plynule navazuje na zákonnou záruku.
- Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
- Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
- Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
- Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
- V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
Jednoduché hlášení závady
V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Opravíme či vyměníme za nový
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
Bez amortizace a spoluúčasti
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
100% záruka vrácení peněz
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
Převod pojištění
Pokud se rozhodnete zařízení prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
Pojistitel produktu
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Dokumenty ke stažení pro fyzické (FO) a právnické (PO) osoby
- Předsmluvní informace pro FO
- Informace o pojistných produktech pro FO
- Všeobecné pojistné podmínky pro FO
- Předsmluvní informace pro FO (mobilní telefony)
- Informace o pojistných produktech pro FO (mobilní telefony)
- Všeobecné pojistné podmínky pro FO (mobilní telefony)
- Předsmluvní informace pro PO
- Informace o pojistných produktech pro PO
- Všeobecné pojistné podmínky pro PO
- Oznámení o ochraně osobních údajů
POJIŠTĚNÍ NÁHODNÉHO POŠKOZENÍ A ODCIZENÍ (PNPO)
Ochraňte svoje zařízení až na 2 roky
Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nepříjemných okamžiků zmírnit.
Klíčové vlastnosti
- Kryje případy náhodného poškození výrobku a jeho odcizení.
- Platí ihned po zakoupení přístroje.
- K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky
- Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny zařízení).
- V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový produkt se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
- Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.
Jednoduché hlášení škody
V případě, že v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Oprava nebo výměna za nový
Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
Vše zařídíme za Vás
Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci, případně servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
100% záruka vrácení peněz
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
Co Vám pojištění ochrání a co už ne
ANO
- Pád
- Vniknutí kapaliny do elektronických částí
- Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty)
- Loupež za použití nebo pohrůžky násilí
- Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru
NE
- Úmyslné poškození výrobku
- Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci
- Odcizení výrobku, který byl volně odložený
- Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět
- Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR
Pojistitel produktu
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Dokumenty ke stažení pro fyzické (FO) a právnické (PO) osoby