0 0
Množství: 0 0 Cena: 0 Kč
Nákupní košík je prázdný.
Cena celkem: 0 Kč
Přejít k objednávce
iSpace.cz

PlatímPak - FAQ

 

CO JE PLATÍMPAK?

PlatímPak je služba, která umožňuje zákazníkům odložit platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku uhradí Raiffeisenbank a.s. a zákazník ji do 30 dnů vrací a to bez jakýchkoliv poplatků a navýšení.

Ano, odložená platba je forma spotřebitelské půjčky s tím, že prvních 30 dnů se jedná o bezúročnou formu.

Jako klient Raiffeisenbank můžete PlatímPak využívat opakovaně a bez omezení.

Maximálně desetkrát během kalendářního roku a v celkové částce max. 50 000 Kč. V jednu chvíli také můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.

Samozřejmě, odloženou platbu PlatímPak může využít kdokoliv starší 18 let.

 

PRŮBĚH PLATBY

Vaši žádost o odloženou platbu zpravidla vyhodnotíme nejdéle do jedné minuty.

Vycházíme ze schopnosti zákazníka splácet své závazky a žádost schválíme, podmíněně schválíme, nebo zamítneme. U podmíněného schválení vyžadujeme dodatečné ověření identity.

Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně. Pokud se to stane, tak se spojte s e-shopem a vaši objednávku uhraďte jiným způsobem.

Pokud nejste klientem Raiffeisenbank, nejpravděpodobnější je, že:

- nemáte splacenou předešlou platbu
- už jste použili PlatímPak desetkrát během kalendářního roku,
- překročili jste roční limit 50 000 Kč.

Pokud jste klientem, zkontrolujte v bankovnictví nebo Profilu zákazníka, jestli jste u některé platby nepřesáhli datum splatnosti.

 

OVĚŘENÍ IDENTITY

Ověření identity vyžadujeme u uživatelů, kteří nejsou klienty nebo aktivními klienty Raiffeisenbank. Vyžadujeme to pouze při první žádosti, případně pokud jste klientem a použijete jiný autorizační telefon.

Tato situace může nastat v několika případech. Buď jste v žádosti o odloženou platbu uvedli jiné telefonní číslo, než které máte v bance uvedené jako autorizační/kontaktní, nebo svůj účet nevyužíváte aktivně a tak je nutné ověřit vaši identitu. Nebojte, ověření trvá jen pár minut a budeme ho po vás chtít pouze jednou.

Máte několik možností jak identitu ověřit:

- Ověřte se online přes bankovní účet vedený u jiné banky na své jméno.
- Pošlete haléřovou platbu (vrátíme po ověření) z účtu vedeného na své jméno.
- Zastavte se na jedné z našich poboček s občanským průkazem pro ověření

Na ověření identity máte 7 dnů, poté se žádost o odloženou platbu automaticky stornuje.

Zpravidla nám haléřová platba přijde během jednoho pracovního dne – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky. K zrušení objednávky určitě nedojde.

Platba slouží pouze k ověření vaší identity. Ať už pošlete haléř, nebo jakoukoliv jinou částku, po ověření vám stejnou částku pošleme zpět.

Bohužel ne. Pro ověření identity potřebujeme porovnat údaje v občanském průkazu s údaji ve vaší žádosti.

Využít můžete jakoukoliv z našich poboček. A nezapomeňte občanský průkaz, bez něj to nepůjde.

 

MOJE OBJEDNÁVKA

Minimální částka objednávky není stanovena. Maximální limit jedné objednávky je 25 000 Kč.

Po schválení odložené platby vám vše potřebné pošleme e-mailem. Všechny informace máte také dostupné na svém Profilu zákazníka – odkaz do Profilu zákazníka naleznete v e-mailu a také ve Smlouvě, která je přílohou schvalovacího e-mailu.

Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím přímo na zákaznickou linku e-shopu.

Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na něj najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Raiffeisenbank najdou objednávky v internetovém bankovnictví pod záložkou Půjčky a kontokorent / Odložené platby. 

Využití odložené platby PlatímPak je při splacení do 30 dnů zcela zdarma.

Kdykoliv během těchto 30 dnů můžete zažádat o převod na pravidelné měsíční splátky. Pro více informací volejte 222 010 222.

Platba je odeslána hned po tom, co je schválena žádost o PlatímPak.

E-shop odesílá zboží co nejdříve po obdržení částky od nás. Informaci o datu doručení vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.

Na zaplacení máte 30 dní ode dne schválení platby PlatímPak. V případě zpoždění doručení objednávky se obracejte přímo na e-shop. Den splatnosti odložené platby najdete na Smlouvě nebo také na Profilu zákazníka.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ/ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Pro zrušení objednávky se prosím obraťte přímo na e-shop. Pokud vám odložená platba ještě nebyla schválena a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud byl váš nákup již uhrazen, tak po zrušení objednávky, e-shop vrátí peníze. V obou případech se o nic nemusíte starat.

V takovém případě peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo ve Smlouvě.

Nic se neděje, takovéto situace řeší e-shop. Peníze za část vaší zrušené objednávky pošleme zpět a odložená platba Vám bude o tuto částku ponížena. Upravenou částku k úhradě uvidíte v Profilu zákazníka pod tlačítkem „Zaplatit“. 

Kontaktujte přímo zákaznickou linku e-shopu.

Poníženou částku o cenu vráceného zboží uvidíte pod tlačítkem „Zaplatit“ ve svém Profilu zákazníka.

 

NASTAVENÍ

V přehledu vidíte aktuální stav všech vašich odložených plateb – tedy i historii již splacených odložených plateb. V Profilu zákazníka máte také u každé platby uloženou Smlouvu a informaci o možnosti převedení na splátky. Pokud máte podmíněně schválenou odloženou platbu, najdete zde i informace o možnostech ověření.

Nic se neděje. V případě, že máte více odložených plateb, přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb. Pokud máte v bance spotřebitelskou půjčku, tak přeplatek přiřadíme k té. Pokud nemáte žádné jiné produkty, přeplatek vám zašleme zpět na účet.

 

TECHNICKÉ PROBLÉMY

V žádosti jsme vás pravděpodobně rozpoznali jako klienta Raiffeisenbank, takže vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud vám žádný nepřišel vůbec, kontaktujte nás prosím na lince 222 010 222.

Pravděpodobně se jedná o technickou chybu – informujte o tom prosím buď e-shop nebo to napište na info@equabank.cz s informací kdy a u jakého e-shopu se vám to stalo.

Ujistěte se, že k ověření používáte účet vedený na stejné jméno, jaké jste uvedli v žádosti o odloženou platbu. Pokud vám během ověřování vyskočí „Něco se nepovedlo“, zkuste to za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou ověřovací metodu.

Pokud nemůžete najít v seznamu svoji banku, tak se nám ještě nepovedlo se s vaší bankou propojit. Využijte prosím haléřovou platbu nebo se stavte na pobočce.

Žádné obavy, ve své e-mailové schránce najdete instrukce, jak ověření dokončit.

Zkontrolujte, že platbu odesíláte z účtu, který je vedený na vaše jméno. Jméno uvedené v žádosti o odloženou platbu musí být totožné se jménem, na které je vedený váš účet. (Příklad nesprávného uvedení jména Katka Nováková x Kateřina Nováková). Pokud jste v žádosti vyplnil/a jméno jinak, tak buď využijte jinou možnost ověření, nebo proveďte novou objednávku s uvedením správného jména.

Pokud vám v následujících pár minutách přijde e-mail s vyhodnocením – vše proběhlo normálně. Pokud vám žádný e-mail nepřijde, tak došlo k přerušení a vaše objednávka odloženou platbou PlatímPak nebyla uhrazena.

Vážíme si spokojenosti našich zákazníků

Byl jsem spokojen, rychlost, kvalita dodání, perfektně zabaleno. Děkuji Miloš

user
Ověřený zákazník
18.05.2024

Rychlost vyřízení

user
Ověřený zákazník
17.05.2024

Tento obchod mě velmi příjemně překvapil. Nejlepší cena mého zboží na netu. Do dvou dnů jsem ho obdržel a zaplatil dobírkou. Všechno jak má být. Mohu jen doporučit.

user
Ověřený zákazník
14.05.2024

Příjemný přístup a velmi ochotný prodávajíci

user
Ověřený zákazník
13.05.2024

spokojenost

user
Ověřený zákazník
10.05.2024

super

user
Ověřený zákazník
06.05.2024

Nakoupím opět...

user
Ověřený zákazník
03.05.2024

Moje objednávka byla omylem místo doručovateli odeslána na prodejnu. Po telefonické urgenci bylo dodáno (za 4 dny). Celková doba dodání 9 dní.

user
Ověřený zákazník
29.04.2024

Nakupoval jsem zde poprvé. Nelze nic vytknout, mohu jen doporučit.

user
Ověřený zákazník
28.04.2024

Rychlé a spolehlivé jednání. Zboží mi bylo dodáno v pořádku.

user
Ověřený zákazník
24.04.2024
Všechny recenze

Tradice na
českém trhu

Síť prodejen
30x v ČR

Oficiální česká
distribuce

Již druhý
den u vás

Splátkový
prodej

Až 5 000
položek skladem

Rozsáhlá
nabídka služeb

Přihlaste se k odběru newsletteru a dostávejte informace o novinkách, akcích a slevách
Prodejny SPACE
Mobilní telefony
Největší síť specializovaných kamenných prodejen mobilních telefonů a příslušenství.
Všechny prodejny
30x v ČR
30x v ČR