Samsung Care+ Buďte bez starostí díky službě zajišťující kompletní péči.
Připravte se na nečekané události díky pojištění.
CO VŠE JE POJIŠTĚNO.
-
Opravy hardwaru
Rychlá, pohodlná oprava s použitím originálních dílů Samsung od našich autorizovaných techniků.
-
Poškození telefonu
Váš mobil bude jako nový díky pojištění náhodného poškození.
-
Bezproblémová výměna baterie
Během opravy je baterka zkontrolována a v případě poškození displeje je automaticky vyměněna.
-
4 pojistné nároky během 2 let
Během 2 let můžete uplatnit až 4 pojistné nároky na opravu nebo výměnu a ušetřit díky nízké spoluúčasti při každém pojistném nároku.
-
Pojištění proti krádeži
Nyní si svůj telefon můžete pojistit i proti krádeži.
Všeobecné pojistné podmínky pojištění Samsung Care+ naleznete ZDE.
Jak využívat výhody pojištění Samsung Care+?
- NEHODA
Jejda! Spadl vám telefon když jste běželi do práce a k vašemu zklamání je displej rozbitý. Co v takovém případě dělat?
- BUĎTE V KLIDU
Pokud máte zakoupené pojištění Samsung Care+, tak můžete být v klidu. Vaše zařízení bude opraveno snadno a rychle.
- BEZ PROBLÉMU A BEZ STAROSTÍ
Zavolejte na infolinku 225 439 814, domluvte si termín, kdy a kde bude vaše rozbité zařízení možné vyzvednout, nebo jaký nejbližší servis můžete navštívit. Opravy provádí pouze ověření a proškolení profesionálové.
- JAKO NOVÝ
Opraveno! Teď už jen zbývá zařízení předat, abyste jej mohli využívat zase naplno.
Zjistit více: Odpovědi na nejčastější dotazy o Pojištění Samsung Care+
1. PRO JAKÉ ZAŘÍZENÍ MOHU VYUŽÍT POJIŠTĚNÍ SAMSUNG CARE+?
Služba Samsung Care+ je dostupná pro vybrané telefony, tablety a hodinky značky Samsung. Kompletní seznam zařízení zahrnuje modely řad Galaxy S, Note, A, M, Z Fold, Z Flip, Tab a Watch. Pro přesný výčet zařízení navštivte oficiální stránku Samsung Care+.
2. NA CO VŠECHNO SE POJIŠTĚNÍ VZTAHUJE?
Pojištění zahrnuje technickou podporu, 2letou záruku a ochranu před náhodným poškozením (např. poškození displeje, poškození tekutinou, mechanické poškození, které brání funkčnosti zařízení).
3. ODKDY ZAČÍNÁ PLATIT POJIŠTĚNÍ MÉHO ZAŘÍZENÍ?
Pojištění platí ihned od zakoupení služby Samsung Care+ dle smluvních podmínek.
4. JAK DLOUHO PLATÍ POJIŠTĚNÍ ZAŘÍZENÍ PROSTŘEDNICTVÍM SAMSUNG CARE+?
Pojištění je platné po dobu jednoho nebo dvou let v závislosti na modelu. Po uplynutí doby není možné pojištění prodloužit.
5. KDO JE POJISTNÝM PARTNEREM SLUŽBY SAMSUNG CARE+?
Správcem pojištění je Servify Europe BV. Pojistitelem je Amtrust International Underwriters DAC, oba registrováni a regulováni příslušnými úřady v Nizozemsku a Irsku.
6. KOLIK POJISTNÝCH UDÁLOSTÍ SAMSUNG CARE+ POKRÝVÁ?
Pojištění kryje až 2 události během jednoho roku a až 4 události během dvou let. Každý nárok je zpoplatněn spoluúčastí dle modelu zařízení.
7. CO JE POTŘEBA UDĚLAT PRO NAHLÁŠENÍ POJISTNÉ UDÁLOSTI?
Zavolejte co nejdříve na zákaznickou linku 800 726 786. Připravte si pojistnou smlouvu a IMEI. Pokud nemáte IMEI registrované, aktualizujte jej na www.samsungcareplus.com/cz#!/.
8. KDE NAJDU IMEI ČÍSLO MÉHO ZAŘÍZENÍ?
IMEI najdete zadáním *#06# na telefonu, v nastavení zařízení, uvnitř balení nebo na zadní straně zařízení.
9. V KTERÝCH ZEMÍCH PLATÍ SLUŽBA SAMSUNG CARE+ PRO MÉ ZAŘÍZENÍ?
Pojištění je platné celosvětově při pobytu do 60 dní. Opravy a výměny lze provádět jen v zemi, kde bylo pojištění zakoupeno.
10. JE MOŽNÉ SAMSUNG CARE+ SLUŽBU PŘENÉST NA JINÉ ZAŘÍZENÍ?
Ano, pojištění lze přenést na nového uživatele daného zařízení, pokud bylo zakoupeno jednorázově. Podrobnosti najdete ve Všeobecných pojistných podmínkách.
11. MOHU SLUŽBU SAMSUNG CARE+ ZRUŠIT?
Ano. Do 14 dnů od zakoupení bez nároku na pojistné plnění lze službu zrušit a získat plnou částku zpět. Zrušit lze i později dle podmínek. Kontaktujte zákaznickou linku 800 726 786.
12. CO NEPOKRÝVÁ SLUŽBA SAMSUNG CARE+?
Pojištění se nevztahuje na ztrátu zařízení ani běžné opotřebení. Kompletní výčet výjimek je uveden ve Všeobecných pojistných podmínkách Samsung Care+.