SETOS spol. s r.o.
+420 241 021 666 Po-Pá 9-17

Uživatelská sekce

Košík

Váš košík je prázdný

Pojištění zařízení Samsung Care+

Samsung Care+ Buďte bez starostí díky službě zajišťující kompletní péči.

Připravte se na nečekané události díky pojištění.

 

CO VŠE JE POJIŠTĚNO.

 

  • Opravy hardwaru

    Opravy hardwaru
    Rychlá, pohodlná oprava s použitím originálních dílů Samsung od našich autorizovaných techniků.

  • Poškození telefonu

    Poškození telefonu
    Váš mobil bude jako nový díky pojištění náhodného poškození.

  • Výměna baterie

    Bezproblémová výměna baterie
    Během opravy je baterka zkontrolována a v případě poškození displeje je automaticky vyměněna.

  • Pojistné nároky

    4 pojistné nároky během 2 let
    Během 2 let můžete uplatnit až 4 pojistné nároky na opravu nebo výměnu a ušetřit díky nízké spoluúčasti při každém pojistném nároku.

  • Pojištění proti krádeži

    Pojištění proti krádeži
    Nyní si svůj telefon můžete pojistit i proti krádeži.

Všeobecné pojistné podmínky pojištění Samsung Care+ naleznete ZDE.

Jak využívat výhody pojištění Samsung Care+?

  • NEHODA
    Jejda! Spadl vám telefon když jste běželi do práce a k vašemu zklamání je displej rozbitý. Co v takovém případě dělat?
  • BUĎTE V KLIDU
    Pokud máte zakoupené pojištění Samsung Care+, tak můžete být v klidu. Vaše zařízení bude opraveno snadno a rychle.
  • BEZ PROBLÉMU A BEZ STAROSTÍ
    Zavolejte na infolinku 225 439 814, domluvte si termín, kdy a kde bude vaše rozbité zařízení možné vyzvednout, nebo jaký nejbližší servis můžete navštívit. Opravy provádí pouze ověření a proškolení profesionálové.
  • JAKO NOVÝ
    Opraveno! Teď už jen zbývá zařízení předat, abyste jej mohli využívat zase naplno.

Zjistit více: Odpovědi na nejčastější dotazy o Pojištění Samsung Care+

1. PRO JAKÉ ZAŘÍZENÍ MOHU VYUŽÍT POJIŠTĚNÍ SAMSUNG CARE+?
Služba Samsung Care+ je dostupná pro vybrané telefony, tablety a hodinky značky Samsung. Kompletní seznam zařízení zahrnuje modely řad Galaxy S, Note, A, M, Z Fold, Z Flip, Tab a Watch. Pro přesný výčet zařízení navštivte oficiální stránku Samsung Care+.
2. NA CO VŠECHNO SE POJIŠTĚNÍ VZTAHUJE?
Pojištění zahrnuje technickou podporu, 2letou záruku a ochranu před náhodným poškozením (např. poškození displeje, poškození tekutinou, mechanické poškození, které brání funkčnosti zařízení).
3. ODKDY ZAČÍNÁ PLATIT POJIŠTĚNÍ MÉHO ZAŘÍZENÍ?
Pojištění platí ihned od zakoupení služby Samsung Care+ dle smluvních podmínek.
4. JAK DLOUHO PLATÍ POJIŠTĚNÍ ZAŘÍZENÍ PROSTŘEDNICTVÍM SAMSUNG CARE+?
Pojištění je platné po dobu jednoho nebo dvou let v závislosti na modelu. Po uplynutí doby není možné pojištění prodloužit.
5. KDO JE POJISTNÝM PARTNEREM SLUŽBY SAMSUNG CARE+?
Správcem pojištění je Servify Europe BV. Pojistitelem je Amtrust International Underwriters DAC, oba registrováni a regulováni příslušnými úřady v Nizozemsku a Irsku.
6. KOLIK POJISTNÝCH UDÁLOSTÍ SAMSUNG CARE+ POKRÝVÁ?
Pojištění kryje až 2 události během jednoho roku a až 4 události během dvou let. Každý nárok je zpoplatněn spoluúčastí dle modelu zařízení.
7. CO JE POTŘEBA UDĚLAT PRO NAHLÁŠENÍ POJISTNÉ UDÁLOSTI?
Zavolejte co nejdříve na zákaznickou linku 800 726 786. Připravte si pojistnou smlouvu a IMEI. Pokud nemáte IMEI registrované, aktualizujte jej na www.samsungcareplus.com/cz#!/.
8. KDE NAJDU IMEI ČÍSLO MÉHO ZAŘÍZENÍ?
IMEI najdete zadáním *#06# na telefonu, v nastavení zařízení, uvnitř balení nebo na zadní straně zařízení.
9. V KTERÝCH ZEMÍCH PLATÍ SLUŽBA SAMSUNG CARE+ PRO MÉ ZAŘÍZENÍ?
Pojištění je platné celosvětově při pobytu do 60 dní. Opravy a výměny lze provádět jen v zemi, kde bylo pojištění zakoupeno.
10. JE MOŽNÉ SAMSUNG CARE+ SLUŽBU PŘENÉST NA JINÉ ZAŘÍZENÍ?
Ano, pojištění lze přenést na nového uživatele daného zařízení, pokud bylo zakoupeno jednorázově. Podrobnosti najdete ve Všeobecných pojistných podmínkách.
11. MOHU SLUŽBU SAMSUNG CARE+ ZRUŠIT?
Ano. Do 14 dnů od zakoupení bez nároku na pojistné plnění lze službu zrušit a získat plnou částku zpět. Zrušit lze i později dle podmínek. Kontaktujte zákaznickou linku 800 726 786.
12. CO NEPOKRÝVÁ SLUŽBA SAMSUNG CARE+?
Pojištění se nevztahuje na ztrátu zařízení ani běžné opotřebení. Kompletní výčet výjimek je uveden ve Všeobecných pojistných podmínkách Samsung Care+.

Vážíme si spokojenosti našich zákazníků

slide 1 z 0

hodnoceni_zakazniku 100%

žádné

Ověřený zákazník 5. 11. 2025

hodnoceni_zakazniku 10%

Vzhledem k tragicke komunikaci se zakaznikem nakup na iSPACE rozhodne nedoporucuji. V nedeli podvecer vytvorena objednavka bohuzel z duvodu spatne ceny nesla uhradit. V pondeli od rana 5 pokusu kontaktovat zakaznickou linku. Odeslan email. Bez sance. V 11:00 hodin objednavka obchodem samovolne zrusena a po zadani nove, zbozi samozrejme jiz nedostupne....clovicek na zakaznicke lince nemel ani minimalni snahu pomoci. Pri jakemkoliv problemu s objednavkou zadelano na problem. Doporucuji se vyhnout nakupu pres iSPACE. Peter Zatka

Ověřený zákazník 2. 11. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Obchod má skvělou komunikaci s rychlým dodáním. Velmi příznivé ceny.

Ověřený zákazník 31. 10. 2025

hodnoceni_zakazniku 80%

Ok

Ověřený zákazník 23. 10. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Objednávka byla rychle spravována i domluva byla rychlá, mohu jen doporučit

Ověřený zákazník 23. 10. 2025

hodnoceni_zakazniku 70%

Převoz mezi pobočkami trval na můj vkus dost dlouho ,telefon měl být k dispozici v pondělí. Nakonec se zadařilo až ve středu odpoledne . Kdybych se neptala, ani nedají vědět ,kde je problém

Ověřený zákazník 10. 10. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Rychlé dodání

Ověřený zákazník 8. 10. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Jsem maximálně spokojený. Jako jediný měly mnou požadovaný produkt. Sice jen jako použitý zánovní, ale v bezchybné kvalitě a vzhledu nového produktu. Personál na prodejně kde jsem se zboží osobně vyzvedl mi tovar ukázal abych vyděl co kupuji a byl maximálně vstřícný a slušný . Tak jak to má být .

Ověřený zákazník 7. 10. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Vše v naprostém pořádku.

Ověřený zákazník 6. 10. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Rychlé jednání

Ověřený zákazník 4. 10. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Rychlé doručení na prodejnu, velmi příjemný personál.

Ověřený zákazník 30. 9. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

rychlé jednání profesionalita vždy dobře poradí a nasměrují diky

Ověřený zákazník 29. 9. 2025

hodnoceni_zakazniku 10%

Objednal jsem den předem kolem 21 hodiny na jejich eshopu hodinky s tím že si je mám vyzvednout další den od 9:30 9:20 následujícího dne mi přišlo teprve potvrzení objednávky s tím že mi ještě napíši kdy si pro to mám přijít Celý den uběhl a hodinky nebyly stále připravené k vyzvednutí,rozhodl jsem se tedy tam zajít osobně Pan prodavač si mě podle jména našel v systému a řekl,no ale já nevím jestli vám to můžu dát v ten samý den jsi je objednal ještě jeden člověk a já mám na skladě pouze jeden kus Dalších 20 minut zjišťoval jetsli mi to může dát nebo ne Nakonec jsem je po dlouhém čekání a špatně komunikaci dostal, tento obchod jsem vybral pouze protože podporují Isic slevy ,ale pro příště vím že si je radši nechám uniknout

Ověřený zákazník 28. 9. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Vše OK

Ověřený zákazník 25. 9. 2025

hodnoceni_zakazniku 100%

Rychlost dodání.

Ověřený zákazník 25. 9. 2025

hodnoceni_zakazniku 80%

Zaplatil jsem kartou rovnou při objednání, přesto jsem musel znovu celou částku znovu zaplatit kurýrovi, protože jim to obchod špatně zadal. Peníze za první platbu jsem už dostal zpátky, ale byla to nepříjemnost. Musím nicméně říct, že člověk z iSpace, který se mnou ohledně toho komunikoval (Michal V.), byl velmi příjemný a nápomocný.

Ověřený zákazník 23. 9. 2025

Zobrazit všechny

Prodejny SPACE

Největší síť specializovaných kamenných prodejen mobilních telefonů a příslušenství.

Seznam prodejen

29 prodejen v ČR

Sdružení